14 februari 2013

Nu är dom hemma

I morse va jag till kiropraktorn och fixade med min armbåge.
Slutade med att de ej blev någon brandutbildning då jag fick sån huvudvärk och mådde illa.
Nu mår jag äntligen bättre, och nu ska jag inte dit förens om 2 veckor.

Kl: 16.25 hämtade vi äntligen Jessica och barnen som kom hem från Indien och de är såååå
härligt att dom är hemma igen. Vi har druckit kaffe och pratat tills nu och barnen lyckades vi hålla vakna
fast de för dom är mitt i natten nu då Indien är 4,5 tim framåt.

De första lilla Maya sa när hon klev innanför dörren va att hon ville ha Jeans på sig och så tjatade hon
hela tiden om att de fanns fickor på dom, hon är ju bara för söt :)

Sen när vi fikade så fick hon äntligen sin macka med leverpastej på och mjölk, inget sånt finn i Indien.
Nu sover båda barnen och de tror jag nog Jessica oxå gör snart, för oj va trötta dom va efter nästan
ett dygns resa.
Dom är alla glada av att vara hemma nu och de är jag med :)

Hon hade handlat massor till oss, jag blev så glad för allt.
Visar allt i morgon för nu ska jag se på tv:n en stund.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....