18 februari 2013

Denna dag kan få vara slut


Vilket uppvaknande i morse :(
Tittade till på kl och såg att den va 1.35, av någon anledning så trodde jag kl va 13.35 då kan ni
tänka er att jag for upp och bara skrek rätt ut. Min första tanke va, hur sjutton har jag kunna sova
sååå länge och har jag försovit mig för jag visste inte om jag jobbade dag eller kväll.
Kom på att jag jobbade kväll så de va ju lugnt.
Gick ut i köket och såg att kl va 7.40, då vaknade jag till och förstod att de varit strömavbrott.
Men fattar inte hur jag kunde tro att kl va 13.35? måste ha varit så trött hahaha
Ja ja med ett sånt uppvaknande så vill man bara att denna dag ska ta slut för allt blir fel.
och som vanligt när vi har strömavbrott så blir vi väl utan internet i 3 dagar, som alltid.
Jag ger skit för BB när de gäller detta önskade jag kunde byta men då blir de dyrare och mindre hastighet.

Så vi får glatt stå ut med detta, tur man är garderad och har mobilt bredband då detta händer, men de
strulade oxå i morse så de fick jag att funka för en stund sen. 
Så de blir inga kort nu för dom ligger på mobilen och jag för över trådlöst och de får jag inte att funka
nu utan wifi, fattar inte varför?

Ville ju visa min nya fina dator jag köpte igår :) :)
Snabb som bara den och skit fin, rosa med lysande tangentbord :) :)
Nu behövs de kaffe här innan jag somnar, ja som va uppe tidigt hehe.

Jobb ikväll
Ha en skön kväll alla mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....