07 februari 2013

Lite tokigt blev de

Wow va snö vi fått och mer vräker de ner, när ska de ta slut?

Fint är de ute i alla fall men tycker att de räcker nu, lite kallare och sol nu så blir de perfekt :)



Va hos kiropraktorn i går igen för armbågen och så här såg jag ut när jag kom hem.



Inte skönt kan jag säga, fy sjutton va ont jag hade :(
Tror att jag fick en köldskada av ispåsen, vilket jag aldrig fått förut.
Jag är lite bättre idag men fortfarande röd och spänd i huden.

Nästa vecka ska jag tillbaka och hoppas att de är sista gången och att armbågen blir bra.
Svårt att planera tider då han har dåligt med de så denna gång blir de tidigt på morgonen
och sen på efm. har jag brandövning som jag verkligen vill gå på. Får väl vara med och titta
och lyssna bara då armen inte funkar när jag fått nålar.

Nu ska jag dricka lite kaffe och slappa efter storstädningen och i kväll jobbar jag sen har jag helg :)
Ha en skön dag och kör försiktigt ni som måste ut på vägarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....