26 januari 2011

Konstigt de känns

Hello

Ännu en ledig dag, d känns så konstigt att vara ledig 3 dagar på raken, är ju inget jag är van vid.

Har inte vant mig vid nya schemat än, men skönt är d och jag känner mig mycket piggare :)

I går va jag ju till optikern och fick 2 nya glasögon och linser för ett kanon bra pris, va ju meningen att jag bara skulle skaffa linser denna gång men priset va så bra så de blev allt på en gång :) Längtar tills allt är klart så jag får hämta de.

Idag har jag sovit ute...igen :) och nu har jag nyss varit ute med doggarna och gjort en köttfärssås och ska straxt ta mig en dusch. Sen kl 14.30 har vi möte på jobbet och sen blir d bara att slappa hela kvällen förutom att jag ska bada My som ska och klippa sig i morgon.

Nu ska jag käka lite lunch sen ta en dusch

Ha en skön dag i solen och kylan.

2 kommentarer:

  1. Skönt med 3-dagars ledighet, de har jag nu och sen jobbar jag helgen.

    Kul med nya glasögon!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Samma här. Jobbar oxå helgen..

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...