12 januari 2011

Tröttmössan sitter på

Godkväll
Så här pigg är jag just nu

så snart ska jag krama kudden ska bara glutta igenom aftonbladet en snabbis.
I dag jobbade jag bara mina 2 tim. på morgonen jobbar ju så när jag ska jobba hela helgen.
Men kl 15 hade vi möte på jobbet som tog hela 2 tim. för vi hade så mycket att prata om och vi fick oxå veta att vi ej ska jobba natt vilket glädjer mig :) Vill ju sova i min säng hehe.
Så nu ska vi göra lite ändringar i vårat schema så fort vi får tid och de ska bli skönt då mitt schema är lite jobbigt med mina sena kvällar och tidiga mornar.
I morgon är jag helt ledig så då ska jag passa på att sova ut och bara pula här hemma :)
Näpp nu avlägsnar jag mig
Natti natti

1 kommentar:

  1. Kanske skönt och slippa jobba natt när man själv inte vill, hellre tar jag vaken en sovande i allafall. Men just nu har jag inte heller nättre men kan tänkas ta några.
    Ha en bra puldag! kram Anna

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....