09 januari 2011

Nytt i badrummet

Godkväll
Så va d söndag åter igen, hua va mina lediga helger går fort.
Denna helg har varit så lugn och skön. I fredags jobbade jag bara 2 tim så d kändes som jag va ledig hela fredagen. Städade av här hemma och tog sen ett bad och sen slocknade jag i soffan :)
Behövde helt klart sova en stund och orkade till och med vara uppe längre än vanligt :)
Lördagen sov jag ut och va faktiskt pigg hela dagen. Gjorde inget speciellt, badade bara hundarna och sen slappade hela kvällen.
I dag har vi varit till Jysk igen då dom som vanligt har rea ...me like :)
Har ju kollat in en bänk där ett tag och nu va den sänkt nästan halva priset och då slog vi till.
Så nu är denna tråkiga bänk ett minne blått och jag slipper olja in den :)
Sonen ville ha den så då får han ta den.
Åhhh d är såå fint nu med denna hylla och korgarna är rätt stora så jag slipper ha en massa grejer uppe på hyllan.
Skulle vilja ha denna serie även i hallen sen när vi tapetserat om, den finns ju i hatthylla och sittbänk och några olika hyllor att ha på golvet. Tvättkorgen är ju oxå i trät som vi hade hyllan i så den är nu lackad vit men ska lackas en gång till så jag visar kort sen när den är klar :) Nu är d dags för sängen om jag ska orka upp i morgon. Natti natti

1 kommentar:

  1. Snyggt de blev, man får aldrig för lite med korgar men de samlas också :)
    Kul när man fyndar!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...