18 januari 2011

Äntligen nytt schema

Godkväll

Här slappas de på hög nivå just nu :)

Jag halvligger i soffan met ett öga på bloggen och ett öga på tv:n men ska snart slå ihop datorn och kolla på tv:n.

I dag har jag jobbat kort dag på morgonen sen åkte jag ner till kontoret och visade upp nya schemat och fick de godkänt, så redan på måndag börjar vi på nya schemat och de ska bli sååååå skönt :)

Efm. dök mina kära granne.. även arbetskamrat upp med sin Milton (Shih tzu) så vi fikade och babblade lite om de som sas nere på kontoret. Så denna dag har varit riktigt givande :)

Nu är d snart helg och då är jag ledig och d ska bli så skönt.

Nu ska jag inta liggläget i soffan och kolla på halv åtta då de är från Västerås och även en från Sura med :)

Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Skönt att önskeschemat blev godkänt :)
    Ska också kolla på halv åtta hos mig, har datan i knät :)

    Ha de bra! Kram Anna

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...