22 januari 2011

Lugn och skön lördag

Hejsvejs

Härliga lediga helg :)

Jag njuter till max när jag har ledig helg och nu på måndag börjar nya schemat så jag kommer

nog inte ha samma söndags ångest som jag brukar, för jag jobbar bara måndag sen är jag ledig i hela 3 dagar :)

Sov till 9 i morsen sen satt jag mig vid datorn med kaffe och bara slöade. Sen tog vi en tripp till Lidl och Ica Maxi och handlade lite. Efter vi gett hundarna mat så tog vi en långpromenad, d är så skönt ute idag och här har de snöat en del på dagen men nu är de uppehåll.

Nu har vi nyss käkat och sitter här i soffan med ett öga på tv:n och ett på datorn :)

Nästa vecka när jag är ledig är alla lediga dagar bokade, jag som trodde jag skulle få slappa hehe.

Tisdag ska jag till optikern för ny syn undersökning och skaffa linser igen, trivs inte i glasögon så nu ska jag skaffa linser igen.

Onsdag har vi möte på jobbet och torsdag ska My klippas men allt detta är senare på efm. så jag får sova ut i alla fall :)

Nu ska jag glo lite på tv:n sen dricka lite kaffe.

Ha en härlig kväll

1 kommentar:

  1. Härlig me ledigt mitt i veckan, men då kan de bli fullt som sagt.
    Ha en härlig lördagskväll!

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...