15 januari 2011

Lördags kväll

Hej

Känns så skönt att snart är jobbhelgen över. Bara söndag kvar och sen är jag ledig en dag :)

Längtar tills tis. då jag ska träffa chefen och gå igenom vårat nya schema som vi gjort. Går d igenom så kommer jag få många lediga dagar på raken men jobba mer tim. när jag jobbar, och jag lovar att de är de värt :)

Sen ska vi även gå igenom vad som ska ingå i mitt personalansvar och lite annat.

I kväll har vi käkat Kinamat och de va riktigt gott, va ju ett tag sen vi åt sån mat.

Nu sitter vi och glor på tv:n och jag känner att jag snart behöver lite kaffe innan jag somnar :)

Ha en skön kväll mina vänner

1 kommentar:

  1. Tack för omtanken idag!

    Jag jobbar också många timmar när jag ändå jobbar, jag kör 8-21 oftast för då har man bara 12 dagar på 4v, lite lagom.
    Men helgerna känns mindre roliga, 24 tim totalt :(

    Ha en bra lördagkväll!
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...