27 januari 2011

Blir inte alltid som man vill

Hej hopp denna soliga dag.
En nybadad My som håller på att frysa ihjäl :)
Hon ligger alltid under en filt eller nått hela kvällen efter bad.
Tyvärr blev d ingen frisör för My idag då hon ringde och va sjuk *suck* jag som sett fram emot de. Men har jag tur så får hon klippa sig i morgon men då får T gå dit med henne för jag jobbar.
Idag har jag tvättat 2 maskiner tvätt och vikit tvätt och sen har jag gjort en kyckling gryta och nyss tog jag ett varmt bad.
Nu väntar jag på att T ska komma hem och då blir d kaffe sen tror jag vi ska åka en sväng till ÖB. Sen blir d sista kvällen att slappa i soffan sen jobbar jag 4 dagar innan jag är ledig igen.
Ha en skön dag/kväll

1 kommentar:

  1. Förstår om hon fryser, de tar väl några timmar och bli torr :)
    Så du har ocks¨å din jobbar helg?

    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...