20 januari 2011

Tur d finns sprayfärg

Hejsvejs
Jobbat på förm. och nu väntar jag på att åka och jobba igen :)
Har hunnit med en del här hemma oxå, som att reda ut pälsar då jag jobbat och sen inte orkat fixa dom. Men nu så är dom kammade och tovfria och nästa vecka ska My klippas och veckan därpå är d Selmas tur.
Ska bli så skönt att få bort deras pälsar då tiden inte räcker till just nu.
Nu jobbar jag bara i kväll sen i morgon bitti mellan 8-10 sen har jag helg :) :)
Nu är tvättkorgen äntligen vit och klar och jag slipper olja in den :)
Så här såg den ut innan.
och nu är den vit och passar in till nya hyllan :) Tur man kan spraya för d blir billigare än att köpa ny och jag tror inte denna korg finns i vitt. Nu ska jag läsa lite bloggar och dricka kaffe. Ha en skön kväll

2 kommentarer:

  1. Vilken skillnad! jättefin, gick de åt många flaskor?

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Tror de gick åt 2 sprayburkat a 69:- st så de blev en ny billig tvättkorg :)

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....