01 december 2009

Tid över

Hejsvejs

Solen skiner, va inte igår man såg den :)

Här har man varit och jobbat och hunnit med att kamma hundar, dammsugit, skurat golv och käkat frukost redan. Herre gud va tid d blev över nu när bara en valp är kvar här hemma :)

En hel timme kvar innan vi ska gå ut och allt är redan klar, känns lite som man börjar få tillbaka sitt liv igen hehe.

My ligger på en kudde i soffan mitt i solen och bara njuter, Casper ligger i Selmas korg och tuggar på ett ben och Selma ligger på golvet och Electra i soffan.

Casper har varit så duktig i natt och sovit i korgen på golvet, han pep lite när vi gick å la oss men sen har han sovit hela natten och inte ens kissat inne.

I går kväll tog d tid innan han kom till ro när vi kollade på tv:n så de slutade med att jag tog upp honom och då somnade han som en stock bredvid Selma i soffan :)

I morse va han så uttråkad då dom stora inte vill leka på morgonen utan sova så han hade skit tråkigt ett tag, han tycker nog att d är tomt då syskonen alltid ställde upp och busade :)

Nu ska jag fixa lite kaffe och slöa en stund innan vi ska gå ut.

Ha en skön dag//kväll

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Du överlevde julstöket..... :)
    Jag har inte julpyntat än. Har jag tur så slipper jag.
    Va härligt att valparna har börjat flytta...du ska nog se att du får tillbaka ditt liv :)

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....