16 december 2009

Sista julklapparna

Hej

Här är nu strålande sol, massor av snö och -6 grader, kan de bli härligare? :)

Hundarna är så spralliga när jag säger att vi ska gå ut, när d va skit väder så rörde dom inte en fena när ja sa att vi skulle gå ut, så d märks att dom trivs i detta väder :)

I dag är jag ledig så vi har inhandlat d sista julklapparna. Vi hade tänkt att göra d på lördag men jag pallar inte att trängas med folk, och idag var d hur lugnt som helst så nu är allt klart och man slipper ut i affärer i helgen :)

Va in en sväng på kapahl och skulle ha ett par helt vanliga svarta leggins till julafton men jag hittade inga så d blev ett par skit häftiga med fransar :)

Så nu är klädseln till jul och nyår oxå klar, perfekt så slipper man d bekymret sen :)

Nu ska jag ta mig en dusch sen bara slappa och njuta av min lediga dag.

Ha en härlig dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...