04 december 2009

Ledig i morse

Godkväll mina vänner
Nu så är helgen här igen :)
I morse blev jag ledig så d blev bara arbete för min del på efm.
Nu har jag i alla fall jobbat klart för denna vecka och vi har nyss varit ute med hundarna och T är och fixar mat nu, så jag passar på att blogga :)
I kväll blir d tv, tända ljus, idol och glögg, d kallar jag fredags myyyyyyys :)
I morse när jag öppnade mailen hade jag fått mail från Carina (Cindys nya matte)
Fick höra att allt går kanon bra och att Cindy är en trygg lite valp och de glädjer mig verkligen att höra för d är ju de man kämpar för att valparna ska bli :)
Fick även dessa kort på Cindy där hon ser ut att må så bra så :)
Tack snälla Carina för korten på Cindy :)
Casper är fortfarande kvar här hemma och är en sån duktig liten herre :)
Han älskar att vara ute och skuttar på och har full koll på var dom stora hundarna är :)
Han har fått smak för Selmas rosa kanin som han alltid ska ha när han ska sova.
Idag gick han och pep i säkert en halvtimme och va så trött och ville bara in där vi hade valprummet förut, då hämtade jag Selmas kanin och han la sig direkt på den och somnade hehe.
Lite gulligt är d när han ligger på den och sover så nöjt :)
Nu får d räcka för denna dag.
Ha nu en härlig fredags kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...