05 december 2009

Julklappar

Hej

Idag har vi varit iväg och handlat julklappar och d gick snabbt och utan strul för en gång skull :)

D va rätt mycket folk men d flöt på snabbt ändå. Fick tag i saker på rusta som jag inte trodde att jag skulle få tag i där så jag slapp att gå i leksaksaffärer som jag bara hatar :)

Så nu är alla julklappar klara, bara en som fattas men den fixar jag i veckan, allt är till och med inslaget och nerpackat i kassar :)

Så skönt när allt sånt är klart :)

Nu har vi nyss varit ute med doggarna i regnet och ska straxt käka mat, sen blir d tv resten av kvällen och lite glögg så klart :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...