12 december 2009

Jävla strul

Hej

I går kväll va vi utan ström i nästan 2 timmar, hela vårat område va så svart d bara kan bli.

Efter d så har vi ingen hemma tele och inget internet. Idag vid 15 var d dags igen, då slocknade allt igen, så vi åkte till Rusta för att inhandla batterier till våra spottar som vi har i hatthyllan och så köpte vi mer ljus.

Men när vi kom hem igen så hade strömmen kommit tillbaka, men här släpar man just nu på en ficklampa för man vet aldrig hur länge man har ström.Verkar ju vara nå ordenligt strul.

Och med detta skit så funkar alltså inte internet eller telen än, så nu har jag köpt mig ett mobilt bredband, för jag får fan panik om jag inte har internet :)

Nu slutar jag för idag, jobbigt att skriva med en hand då den andra inte funkar, har skit ont och vet inte va d är för fel.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....