18 december 2009

Snart är de jul

Hej

va d helg igen då :)

Nu är d bara 2 dagar till att jobba sen är jag äntligen långledig, d ska bli såååå skönt :)

Denna månad har verkligen gått fort och nu är d inte många dagar kvar till julafton.

Jag är barnsligt förtjust i julen då jag tycker d är så mysigt när vi är samlade hela familjen och släkten :) men måste säga att dagen före är nå speciell då vi alltid är hos mina föräldrar och spelar bingolotto och bara njuter och tar d lugnt :)

Nu har jag nyss varit ute i kylan med hundarna, d biter ordenligt i kinderna samtidigt som d är så härligt med lite kyla :)

I kväll blir d tv för hela slanten och en massa tända ljus:)

I morgon ska jag klippa klor på hundar och på katten och kamma igenom dom ordentligt och klippa tovor så dom bara är att bada på tisdag.

Söndag ska jag griljera skinkan och tvätta så vi har ren a kläder tills vi åker till Bålsta.

Nu avslutar jag för denna dag.

Ha en mysig fredags kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...