30 december 2009

Godmorgon

-19 grader (brr) och strålande sol.

Blir inga långa promenader idag inte :) för jag är en fryslort, hundarna är dom sista som fryser, konstigt nog så fryser inte Casper fast han är så liten :)

Idag ska jag bara fixa och dona lite här hemma och ta mig ett varmt bad.

Ska packa lite och förbereda för morgondagen då vi åker till Bålsta igen för att fira nyår :)

Hundarna sover som stockar just nu, Casper har nyligen läst Cellbes som kom med posten men d va jobbigt så nu sover han med Selma i korgen :)

Själv ska jag ta och sätta lite fart här nu så jag får nått gjort.

Ha en skön dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...