22 december 2009

Sista dagen

Godmorgon

Som vanligt vid den här tiden så är jag skit trött, kommer nog aldrig vara pigg på morgonen :)

Idag är d äntligen sista dagen att jobba, men just nu bävar jag för att gå ut då d är skit kallt ute.

Termometern här hemma visar - 14 och datorn visar -19 så d är väl nånstans mitt i mellan (brr)

D är i alla fall så vackert ute och ser ut som ett vykort med alla snö på träden.

Selma och My ligger kvar i sängen än och Electra har nyss klivit upp men lagt sig och sovit vid dörren, Casper ligger i korgen och snurrar och Maxi tycker att dom ska leka :)

Nu ska jag ta lite mer kaffe sen sticka i väg.

Ha en skön dag i kylan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....