15 december 2009

Massor av snö

Hej
Idag är d såååå härligt ute, snön vräker ner och både jag och hundarna njuter.
D började snöa redan i går kväll och snöar än, så d har kommit en hel del.
Vi tog en långpromenad då jag vet att hundarna älskar när d är snö ute.
Så här såg Casper ut när vi hade varit ute :)
Han skuttade där d var som mest med snö :)
Mysigt att ligga i snön :)
Titta va tjusigt d är ute nu :)
D sägs att snön ska ligga kvar över jul :)
Selma blir alldeles galen då d är snö ute och vill inte gå in :)
Så här fin va hon innan vi gick ut :)
D blev duschen för alla hundar då dom va så fulla i snö :)
Ha en härlig dag.

2 kommentarer:

  1. Va glad jag blir av att få läsa att det inte bara är jag som älskar snön...då är vi 2 idioter till(enligt Susanne).:)
    Jag är så glad att vi fått snö!
    Mina hundar är inte glada....
    Menar du att denna snö ligger kvar till julafton?
    När jag ser bilderna på de långhåriga vovvarna o snön o allt vad det innebär så är jag så glad idag att jag har kines... ;)

    Sköt om dig i snöyran...
    Varma kramar fr Anne p åandra sidan staaan

    SvaraRadera
  2. Jaaa jag bara älskar snö och massor ska d vara oxå :)
    Förstår att dina hundar inte är glada, dom är väl mer glada när d är sommar då mina tycker att d är jobbigt med värmen :)Förutom My då som badar så mycket hon bara får på sommaren :)
    Dom har lovat att snön ska vara kvar över jul och jag hoppas verkligen d stämmer.
    Förstår att du tycker d är skönt att ha kinerserna då fördelen med dom är att inte ett tjog med snö fastnar hehe.
    Många kramar

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...