02 december 2009

Härligt ute

Hejsvejs

Idag har jag varit ledig och bara tagit d lugnt.

Idag har d varit såå underbart väder, strålande sol och kallt precis så som jag vill ha d. Men ska tydligen bara vara så i morgon oxå sen ska d bli varmt igen :(

D är ju så härlig luft när d är lite kallt och så skönt att slippa overaller eller duscha hundarna när man varit ute.

Jaja man får passa på att njuta den korta tiden d är kallt :)

Här har doggarna nyss käkat och nu sover dom alla, vi ska straxt gå ut en sväng sen blir d soffan i kväll och glo på tv.

Just nu har jag en vidrig huvudvärk som jag hoppas att bli av med snart, inte roligt att ha ont i skallen.

Nu avslutar jag för dagen.

Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...