03 augusti 2024

Lite uppdatering

Har haft fullt upp och hemma sent på kvällarna
så jag har inte hunnit skriva något här.

I onsdags va vi till Borlänge för att hälsa på min fd. arbetskamrat.

Där bjöds de på grillat och bad.




Torsdag va de behandling och sen kontrastmammografi
för att se om min tumör krymt.
Efter de så åkte mannen, sonen och barnbarnet och hämtade
våran nya båt (vi har insett att vi vill ha en stor båt)

Jag åkte då till Rusta för att handla lite och 
mötte sedan upp dom för att storstäda och fixa i båten.
Flyttade även över grejer från den andra båten.




Denna matta vill jag byta till grå, som vi hade i andra båten.




Denna båt ska vi renovera när vi tar upp den, och de ska bli så kul.
Jag avskyr denna träfärgen bläää. 

Så jag ska slipa ner allt och betsa de mörkbrunt.

Kylen har lagt av så de blir en ny till nästa vår.

Lite hyllor ska fixas i garderoberna, sen är de lite annat smått och gott.

Just nu är mannen och sonen nere och fixar lite smågrejer med båten
och jag är hemma och städar idag.

Mår fortfarande kanon bra efter behandlingen, nu börjar
de dock synas att jag behandlas då hela mina ben
är fulla med blåmärken fast jag inte slagit i utan bara kommit
åt när jag klättrar i och ur båten.

Mitt hår börjar sakta men säkert lossna mer och mer.
men så länge jag mår så bra som jag gör så bryr jag mig inte
om småsaker.

Nu ska jag fortsätta att städa,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mår bättre

Godmorgon Uppe med tuppen för att vara jag. Första dagen på länge jag mår bra, som de känns just nu. Har tvingat mig själv lite att vara upp...