12 augusti 2024

Läcker in vatten

I slutet på förra veckan vräkte regnet ner och vi upptäckte
då att de läckte in på vissa ställen i båten.

Så i helgen när de va fint väder va de bara att ta tag i de.
Tog tid och allt vi ville fixa hann vi inte med, och sen va de
sån storm så de gick inte att fixa allt.
Vi hoppas i alla fall att läckagen är åtgärdade.

Vi får kolla nästa gång de regnar om de håller tätt.


Molly hon slappade så klart när vi fixade.


Idag har jag bara tagit det lugnt för jag är ganska trött.
I morgon är de dags för prover igen, och jag hoppas dom är bra.

Onsdag ska jag träffa läkaren och på Torsdag är de behandling.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mår bättre

Godmorgon Uppe med tuppen för att vara jag. Första dagen på länge jag mår bra, som de känns just nu. Har tvingat mig själv lite att vara upp...