30 augusti 2024

Höstfixat

Blir inte mycket skrivet på veckorna då jag tyvärr
sover mest. Mån- tors ligger jag mest i soffan och är uppe
korta stunder då jag inte mår så bra nu.

Torsdagar får jag behandling och då av kortisonet mår jag sen bra
mellan tor kväll och sönd kväll.

Inget roligt liv men tyvärr ett måste, så jag njuter till fullo
av dessa dagar jag mår bra.

Efter behandlingen i tor. så tvättade vi soffan och 
mannen satte upp andra gardiner i vardagsrummet.

Nu vill jag ha mörkt och mysigt.




I morse va jag uppe med tuppen och bakade.


Blev även storstädning och Molly har varit och klippt sig
och vi fixade tacos och bjöd hit sonen och barnbarnet.

Så nu har jag myst ner mig i rena soffan och ska bara vara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mår bättre

Godmorgon Uppe med tuppen för att vara jag. Första dagen på länge jag mår bra, som de känns just nu. Har tvingat mig själv lite att vara upp...