06 augusti 2024

Där kom svampen

Trodde jag skulle klara mig från svamp i munnen, men icke sa Nicke.

Har känt några dagar att jag haft en besk smak i munnen
och maten smakar inte som den ska.

Fick denna utskriven i går som jag nu ska ta 4 gånger om dagen
i 4 veckor.
Smakar skit om den men de är bara att bita ihop.


Börjar känna mig tröttare och tröttare så nu börjar de
ta på kroppen, men annars mår jag bara bra.

Denna kalender är min peppkalender där jag skiver
alla mina tider med behandlingar, prover och träff med läkare.


När jag gjort en behandling så är de check på den.
De går faktist fort och nästa vecka ska jag 
checka av med min läkare hur mycket mer jag 
behöver innan min op.

Idag kom äntligen mitt nya skal som jag väntat
på ett bra tag, lika fint som på sidan jag beställde de ifrån.


Tog en sväng till Åhlens idag då dom hade gråa 
kuddar billigt som jag tänkte ha i båten.

Nu vila och bara va.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mår bättre

Godmorgon Uppe med tuppen för att vara jag. Första dagen på länge jag mår bra, som de känns just nu. Har tvingat mig själv lite att vara upp...