16 augusti 2024

Fuck cancer

I går var de dags att raka av håret.
De är de värsta jag gjort.
Har i en vecka tänk göra de men inte kunnat.

Fick en ångestattack, grät så jag hulkade, usch de va så hemskt.



Efteråt skålade vi i alkoholfritt bubbel
och jag lugnade ner mig.


Men jag har svårt att titta mig i spegeln för jag känner inte igen mig.

Min nya höst/vinter perukhar kommit.


I natt åkte jag på feber så jag fick ringa in i morse.
Fick åka akut och ta prover och dom såg som vanligt
bra ut. Så jag slapp bli inlagd men måste höra av mig direkt om
jag blir sämre. Jag har alltid varit så possitiv, men känner att
cellgifterna tar mer och mer på mig.
Hjärnan funkar inte som den ska, jag gör och säger så konstiga saker.
Ska inte köra bil just nu då min koncentration inte funkar.
Idag har jag bara varit inne och sovit i omgångar.
Jag hoppas verkligen jag orkar morgondagens båtfärd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mår bättre

Godmorgon Uppe med tuppen för att vara jag. Första dagen på länge jag mår bra, som de känns just nu. Har tvingat mig själv lite att vara upp...