21 augusti 2024

Mår inte så bra just nu

Just nu kämpar jag att hålla mig upprätt.
Är så trött och slut i kroppen, så fort jag äter något
så får jag ont i magen och allt smakar konstigt.

Men jag kämpar och kämpar.

I lördags va vi ut med båten och firade barnbarnet med tårta som
fyllt år. Mysig dag men usch va de blåste.



Söndagen åkte vi ut till jobbet och hälsade på.

Aston (mitt barnbarn) gillar att vara där ute då han
får köra deras fyrhjuling. 


I måndags släpade jag mig i väg att göra naglar.
Resten av veckan har jag varit hemma och vilat så
mycket jag bara kan.

I morgon är de behandling igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mår bättre

Godmorgon Uppe med tuppen för att vara jag. Första dagen på länge jag mår bra, som de känns just nu. Har tvingat mig själv lite att vara upp...