30 juli 2024

Tar de lite lugnt nu

Känner att jag varit lite extra trött och orkeslös så jag 
har tagit de rätt lugnt i 2 dagar.

I går tvättade vi bilen och va och kollade på
en större båt, sen tog jag de bara lugnt.


Idag har jag bara varit hemma och slöat, Robin och Thomas har
fixat med den lilla båten och nu är dom och lämnar den
till den nya ägaren, skönt nu är vi av med den.

Vi har även den båten vi använder nu ute till salu.

I morgon ska vi åka till Borlänge för att hälsa på min fd. arbetskamrat.
Där ska vi bada och bara mysa hela dagen.

Torsdag är de dags för behandling igen och nu börjar mitt
hår sakta men säkert bli tunnare och tunnare så snart ryker de.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mår bättre

Godmorgon Uppe med tuppen för att vara jag. Första dagen på länge jag mår bra, som de känns just nu. Har tvingat mig själv lite att vara upp...