09 augusti 2024

Behandling och städning av båt

I går va jag på behandling och senare på kvällen
blev de städ i båten då jag köpt ett medel och en mirakelsvamp
till dom vita dynorna i ruffen.

Wow så mycket skit som inte syndes som jag fick bort.

Molly slappade medans jag städade.


Blev även fint med dom nya gråa kuddarna som självklar
passar ihop med dom gråa filtarna.


Senare idag ska vi ner och tvätta bort all måsskit som är på
kapellet och båten och även sätta upp lite fågelskrämmor, som vi
hoppas funkar.
Vi ska även byta lite tätningslister som inte är bra så de inte
regnar in båten.

Håll nu tummarna att dom dryga fåglarna sluta skita på båten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mår bättre

Godmorgon Uppe med tuppen för att vara jag. Första dagen på länge jag mår bra, som de känns just nu. Har tvingat mig själv lite att vara upp...