13 september 2024

Kämpar, kämpar och kämpar

Godmorgon, från en som kämpar för att komma upp igen.

Har bara sovit, inte haft någon ork och inte kunna äta
eller dricka.

Efter förra behandlingen så fick jag en reaktion igen, denna gång
uppsvälld mun och ögonlock, satt i i några dagar.

Mina leder i knäna är bättre till och från av kortisonet jag
tar varje dag nu.

Men de värsta har varit att få i sig något, för mig rena
mardrömmen.

Igår va jag på behandling igen, där de va på gränsen
att jag skulle få min behandling då jag va så dålig
och mitt blodtryck va så lågt.

Fick 2 av dessa att tvinga i mig och vips så va mitt
blodtryck normalt igen.


Fick med mig en kasse med lite olika smaker hem.

Ska testa lite olika och se vad jag gillar sen prata
med dietisten om vilka jag vill ha så ska jag nog
ha massor av energi snart igen.

💪


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mår bättre

Godmorgon Uppe med tuppen för att vara jag. Första dagen på länge jag mår bra, som de känns just nu. Har tvingat mig själv lite att vara upp...