17 september 2012

Tittar in en snabbis


Godkväll

Blir ett snabb inlägg i reklamen då jag sitter och kollar på djurakuten nu :)

I lördags va jag ledig då va vi hos mamma och pappa och hjälpte dom ta bort
deras hemska töjor.
I går jobbade jag hela dagen och slutade 18.30 så när jag kom hem så blev de en snabb dusch
och sen mat och sen halvlåg jag i soffan resten av kvällen helt slut :)

Idag har jag varit ledig och då har jag passat på att storstädat och kammat igenom hundarna.
Sen nu i kväll va vi och handlade lite, köpte en bordsladdare med batteri till min mobil.
Perfekt att kunna ta med laddaren om man har taskigt batteri och ladda mobilen där man är.
Hittade även ett 3 d skal som är så häftigt, ska ta kort nån dag.
Nu ska jag titta vidare på tv:n

Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Jag kollar på x-factor och fixar mia grejer till nattens jobb.

    Ha en bra tvkväll!
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...