29 september 2012

Lediga härliga helg

Gokväll

Såå skönt att vara ledig i helgen då jag jobbade så mycket förra helgen :)

Igår kväll köpte vi hem pizza och bara slappade i soffan.
I morse sov jag ut ordenligt ända tills 9.30 vilket va behövligt.

Idag har vi rensat ute bland alla blommor och gjort klart för vintern.

Sen åkte vi till Maxi och stor handlade, så nu är kyl och frysar fyllda igen.

Planterade ljung i några krukor ute.



Denna fick jag tag på igår så jag kan streama music från mobilen till sterion i bilen
utan massa sladdar som jag bara avskyr :)


Nu ska jag dricka kaffe och kolla på körslaget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...