13 september 2012

Bubbel bad

Gokväll

Sitter just nu och myser i soffan. Har nu jobbat 2 dagar på nya jobbet och jag trivs
som fisken i vattnet, men ack så slut och trött jag är i hela kroppen.
Efter jobbet idag så åkte jag och handlade sen hem och gav doggarna mat och sen ut med dom.

Efter de tog jag ett varmt bubbelbad, de va så skönt att kryp ner och bara slappa.

Nu sitter jag i soffan och bara njuter av kvällen och här tänker jag sitta tills de är dags
att krama kudden :)

I morgon är de fredag och då jobbar ja till 15 sen är jag ledig lör och då ska vi hjälpa
mamma och pappa med att ta bort deras töjor vid garaget.
Nu börjar djurakuten som jag bara måste se :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...