10 september 2012

Hundfolk



Blir såååå trött på vissa hund människor.

De första jag såg när jag startade fb i morse va en idiot som kommenterat en annons på blocket ang.
valpar som ska säljas.
De idioten skrev va.... Ser inte rumsrena ut heller fast dom är så stora.
På fullaste allvar finns de inte en enda människa som kan se om en hund/katt eller va de nu är för djur
om dom är rumsrena på ett foto?
Hur fan kan man ens öppna truten och säga en sån sak?

Självklart kan ju inte jag hålla truten så jag skrev ett mail till henne, men tror inte jag får nå svar.
Synd jag inte kunde kommentera direkt på sidan, eller så kanske de va bra för jag är inte snäll alla gånger.

Nog om de.
Hojväder är du nu med sol och värme, synd mannen jobbar.
Så jag intar soffan i stället :)

1 kommentar:

  1. Men de finns ju konstiga människor till allt, hur kan man ens skriva de?
    Fegt av henne o inte svara!
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...