18 september 2012

Äppel muffins

Jobbat klart för denna dag, slutade 15 så jag har varit hemma ett tag.
Idag när jag kom hem hade mannen dammsugit och fixat allt klart så jag fixade middagen och 
sen slängde jag ihop några äppel och kanel muffins.


Nu sitter jag och slappar med datorn i knät och kollar samtidigt på tv:n :)
Mannen snarkar högt bredvid :) Han skulle gå och duscha men somnade :)

I morgon är jag ledig igen och då ska jag tvätta sen ska jag och Jessica ta våran promenad
som vi tyvärr inte kan göra varje dag nu, men bättre att gå när man kan än att inte gå alls.

Nu ska jag ta redan på mina muffins sen bara slappa resten av kväller.
Ha en härlig kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....