24 september 2012

Solen har hittat fram


Solen skiner från en blå himmel och jag är ledig :)

Nu är min jobbar helg gjord och de blev 24 tim (pust)
Många timmar blir de när man jobbar helg men desto mindre i veckorna och nu har jag
en ledig helg på 3 hela dagar att se fram emot :)

Idag har jag städat av och kammat igenom doggarna sen efter de tog vi en promenad.
När vi kom hem från promenaden stod de massor med polisbilar på parkeringen och inne på gården
stod brankåren och bredvid låg de brända sängar.
Jag hoppas verkligen ingen blivit skadad.

Nu ska jag bara slappa resten av dagen och njuta av min lediga dag :)

Ha en härlig dag/kväll

1 kommentar:

  1. Verkligen många timmar men sen så är man ledig lite, de är skönt och ha lite oregelbundna tider, vill inte jobba månda-fredag :)

    Ha en bra dag! kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...