06 september 2012

Sliten


Känner mig sååå trött idag, känns inte som jag sovit klart.

I tisdags så va vi och tog stygnen på My, de gick jätte bra. Ja trodde nästan att dom
skulle behöva söva henne då hon inte gillar att bli fasthållen men de gick bra :)

Tratten är fortfarande på men i morgon åker den av för gott.
Tratten har gjort att hennes öron luktar skunk och hon har massor med skit där.
Tratt och hängade öron hör inte ihop, men vi tvättar med medel varje dag nu så jag hoppas
snart vi får rent och snyggt i öronen igen.
Till helgen blir de nog bad för My då hon inte är allt för ren efter denna pers.

I går gick jag bredvid på nya jobbet, de som blev försenat en vecka då jag fick vara hemma
 med My. De gick i alla fall kanon bra men va sååå slut i går kväll när jag kom hem, blev ju en lång dag :)

Idag ska jag ta tag i hemmet då de inte blev så mycket gjort igår.
Har nyss varit ute med hundarna så nu ska jag äta en sen frukost sen sätta fart här.

Ha en härlig dag.

1 kommentar:

  1. Man blir ju helt slut när man ska börja på någe nytt, så mycket nya intryck som man ska komma ihåg :)
    Hoppas du kommer trivas!
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....