30 juli 2010

Trasig mobil

Hej

Fy sjutton va jag är less på regn nu. Ena stunden är d fint väder och nästa vräker regnet ner.

Vi är 2 här hemma som är såååå uttråkade nu och trött blir man oxå. Känns som jag skulle kunna sova dygnet runt just nu och så känns d nästan som hösten redan kommit.

I går kväll så skulle jag spela spel på mobilen, startade spelet och vips så hängde sig mobilen och de gick inte att göra ett skit, brukar ju normalt kunna plocka ur batteriet så brukar d funka som vanligt sen.

Men denna mobil är batteriet inbyggt i så d funkade inte. Va bara att åka och lämna in den idag så nu får jag vänta minst 2 veckor innan jag får tillbaka den, fan d är såå typiskt,mobilen är bara 1 månad gammal och så pajar den.

Förra mobilen jag hade pajade efter 2 mån. ungefär och nu denna.

Jag är baske mig beroende av mobilen då jag gör allt på den, den är ju som en liten dator så de kommer bli drygt utan den nu.

Tur man har flera mobiler, tyvärr inte så bra som den som pajade, men den går i alla fall ringa med :)

Nu ska jag inta liggläget i soffan.

Ha en trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....