08 juli 2010

Börjar bli trångt ute nu

Godmorgon
Ännu en fin dag då solen strålar från en klarblå himmel :)
I går kväll tog jag och Casper en promenad till Ewa och Mira, och som vanligt när jag går därifrån så har jag ett helt lass med prylar med mig :)
Fick med mig en sån fin Malva därifrån som jag nu måste skaffa en kruka till :)
Sen blev d 1 L jordgubbar, en låda med doftljus, grytlappar och gubbar som man kan klistra på väggar eller va man nu vill ha dom.
T va i väg och hjälpte en kompis att slita ut mattor och kom sen hem med en espresso maskin
som jag inte än har kommit på hur den funkar. Ja dricker inte espresso för d är för starkt men man kan göra vanligt kaffe i den och cappuccino :)
Mor och son sitter och funderar.
Casper studerar blommorna
Ha en härlig dag

1 kommentar:

  1. Vilken fin malva, gillar rosa blommor. OCh va söta dina hundar är, ser så kloka ut.
    Ha en bra kväll du me! Kramis

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...