12 juli 2010

Ja döööööör

Hej

Jag är helt slut av värmen, finns ingen luft.

Önskade d i alla fall kunde vara svalt inne men där är lika varmt som ute.

Har knappt sovit något i natt så just nu skulle jag kunna somna.

Allt är fuktigt inne, så äckligt när man ska lägga sig och sängkläderna är fuktiga :(

Hundarna bara sover eller går å flåsar, dom vill inte äta och dom kissar knappt när man går ut.

Nu får de komma regn och åska så d rensar luften sen kan d bli fint igen.

Nu ska jag dricka lite kaffe, mycket mer orkar jag inte.

Ha en bra dag.

3 kommentarer:

  1. Ja de är verkligen varmt, lider mest med lilla Tyra. Idag var vi och doppa oss och de var skönt de.
    Kunde vara lite svalare inne men de går :)
    Du kanske får bädda på eran stora altan/balkong? ha de bra! kramis

    SvaraRadera
  2. Hej, kul att du kika in så tidigt :)
    De är bilderna iinläggen som jag tänkte på, lite större skulle jag vilja ha.
    Vet du hur de fungerar?
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej Anna..

    Nej tyvärr vet jag inte hur man får större bilder, har själv funderat på om d går men inte kommit fram till hur man gör i så fall.

    Men kommer du på får du gärna tala om hur man gör :)

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....