04 juli 2010

Rätt slut nu

Hej
Ännu en varm dag. I morse drog vi och badade men idag blev d inte så länge som i går.
Vi orkade bara inte för d gick knappt att sitta i solen utan vi va nog mer i vattnet.
Efter stranden tog vi en tripp till Nisses och köpte nya strandstolar, är lite less på brasse stolarna då man inte sitter så skönt i dom.
Nu har vi torkat av golven och badat hundarna, dom njuter nu då dom får gå omkring blöta och svala. Tycker lite synd om dom just nu i denna värme, och inte går d att sova på nätterna heller.
Självklart så dök and familjen upp i dag igen, och dom små la sig ner vid mina fötter och vilade.
Mamma and hade full koll på dom små :)
Vad säger man om denna hund? Allvarligt... d kan bara inte vara skönt att sova så här :)
Nu ska jag ta mig en kall dusch sen bara njuta i soffan.
Ska bli skönt att vara hemma i kväll för i går va vi borta hela dagen och kvällen.
Blir bara en lång promenad med hundarna sent i kväll när d är svalare.
Ha en skön kväll.

1 kommentar:

  1. Härligt me värme men ibland blir de för mycket, skönt och svalka vovvarna med en dusch. Jag brukar blöta Tyras huvud när vi ska ut o rasta :) hon blir inte lika flåsig då.
    Nu ska jag njuta av mina 2 lediga dagar. Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....