20 juli 2010

Hårsbäcksdalen

Hej mitt i natten
Just nu är jag rätt trött och slut.
Hundarna är helt utslagna här och sover som stockar.
I kväll har vi varit i Hårsbäcksdalen och promenerat, mamma och pappa va oxå med.
D va som jag läst som en ravin och som att gå i en djungel och jäkligt varmt.
Hundarna flåsade så vi stannade emellanåt och gav dom vatten.
När vi travat klart så fikade vi och borstade hundar som hade halva skogen med sig plus en jäkla massa äckliga fästingar.
När vi kom hem borstade jag igenom dom en vända till sen tog jag själv en dusch och skrubbade mig totalt. Usch jag hatar fästingar, och d värsta är att jag tycker d kryper på mig hela tiden.
Lite kort därifrån. D va rätt lite vatten i bäcken.
Vi gick åt Sågdammen :)
Nu är d natti natti

1 kommentar:

  1. Härlig natur!! hatar också fästingar, Tyra har haft en endaste krypande på sig bara, annars har hon klarat sig.
    Ha en bra dag! kramis

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...