24 juli 2010

Nya handtag

Hej
I dag är d riktigt tråkigt väder, och jäkligt svalt nästan så man fryser då man är van vid helt andra temperaturer :)
I går va sonen och Basse här så vi käkade och sen åkte han och T i väg och körde cross och Basse fick stanna hemma med mig och hundarna.
Alltid lika roligt när dom kommer hit och hälsar på :)
I daghar vi varit ut till Bauhaus och köpt nya handtag till våra inner dörrar.
Tyvärr kan vi bara sätta fast på en dörr då dom andra inte är klara än.
Jag hoppas vi snart kan göra klar alla dörrar, men Bauhaus hade inte fått in d vi ska ha på dörrarna än.
Här är i alla fall den helt klara dörren nu.
Del 2 på husen jag skulle ha visat i går men glömde bort :)
Nu ska jag göra en sallad och sen har jag kyckling, bacon och svamp i ugnen och ska göra en gryta av :)
Ha en skön dag//kväll

1 kommentar:

  1. Snyggt de blev med nya handtagen:)
    Här är de riktigt tråkväder idag, har regnat sen i går kväll.
    Giilar andra och fjärde huset :)
    Ha en bra söndag! kram Anna

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....