06 juli 2010

Släkt från Sundsvall

Hej

Idag är jag sjukt trött, orkar inget alls och har så ont i ryggen.

Ska straxt ta en dusch så kanske jag piggnar till.

Vädret är lite lustigt idag, när ja gick upp i morse så hade d regnat lite och när jag gick ut med hundarna så frös jag faktiskt fast d va 17 grader. Men man är så van nu vid varmare temperatur så 17 grader är kallt.

Har nyss förberett middagen så den bara är att värma sen när vi ska äta, för vi åker nämligen en sväng till landet efter middagen då släkt från Sundsvall är där så vi ska hälsa på och ta en fika.

Hundarna får vara hemma då d blir lugnast.

Nu ska jag ta en dusch.

Ha en skön dag//kväll

1 kommentar:

  1. Hej, jobbigt med ryggvärk så ta de lugnt idag. Skönt att de varit lite svalare idag, behövs såna dagar.
    Kul och träffa släkten som bor lite längre bort så hoppas dagen varit bra.
    Ha de bra! Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....