19 juli 2010

Hundben

Hej
Shit va irriterad jag blir.
Va till Djurmagazinet och köpte 20 pack med hundben, kommer hem och öppnar
förpackningen för att ge hundarna och va upptäcker jag?
Jo varenda ben är täckt med en jävla klisterlapp som vi fick skrapa bort med en kniv.
Vilket skit, är väl inte meningen att man ska behöva göra så så fort man ska ge hundarna ett ben. Synd jag inte såg d i butiken för då har jag aldrig köpt d.
Har ju köpt dessa ben förr så därför reagerade jag inte.
I dag har vi fixat dörrarna klart för denna gång, tyvärr hade ju inte Bauhus så mycket som vi behövde så vi får vänta en vecka på att de kommer mer så vi kan göra klart dörrarna helt.
Nu ska jag bara slappa i soffan resten av kvällen :)
Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. De var ju dåligt, spar ett ben tills nästa gång du ska dit så kan du klaga, så ska de väl inte vara.

    Ha de bra! Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....