10 juni 2010

Uttråkad

Hej
Idag är jag såå uttråkad, vet inte heller vad jag vill göra.
Har nyss varit ute med hundarna och snart blir d kaffe, sen vet i sjutton va som händer.
Idag åker Leo hem och d ska bli skönt då han har för mycket energi för mig, vill ha lugn och ro ibland men d tycker Leo är tråkigt.
Kolla in va hängsälgen har växt sen vi köpte den och den har fått massor av blad :)
Gillar den verkligen och skulle kunna tänka mig att ha en till nångång när jag har plats.
Hittade stenar i skåpet som bara låg så dom hamnade i dammen, rätt fint när solen ligger på :) Jag vill bara fixa ute hela tiden men fantasin är slut, tyvärr. Ha en skön dag

1 kommentar:

  1. Snyggt med stenarna, håller med dig ibland tar fantasin bara slut, man vill så mycketmenkommer ingen vart.

    Ha en bra dag! Anna

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....