05 juni 2010

Nöjd med mig själv

Hej hopp

ÄNTLIGEN... har jag gjort d jag skulle ha gjort för längesen men bara inte haft lust.

Jag har rensat i skåpet bland handdukar och lakan och rensat klädkammaren som d knappt gick att gå in i. Nu är d rensat och klart och jag fick ihop 2 säckar med kläder som inte använts på skit länge.

Så jag hoppas jag fortfarande i morgon har energin uppe för då ska jag putsa alla fönster, om d inte regnar så klart.

T tog Leo med sig och åkte till sin mamma medans jag röjde här hemma, åhh herre gud vilket lugn d blev här när Leo åkte. Herre gud sån energi den hunden har, han sover inte mer än på natten. Mina hundar sover ju även en stund på dagen men inte Leo inte, där ska d hända något hela tiden *puhhh*

Så här är såå lugnt och skönt nu. Vi har nyss varit ute och nu ligger hundarna och tuggar ben. Vi njuter så länge vi kan för snart är vilden här igen :)

Ha en skön lördags kväll.

1 kommentar:

  1. Godmmorgon! kikar in hos dig för jag såg att vi båda jobbar som pers.ass och att vi har hundar som intresse:) ja åldern var ju desamma också.
    Kommer förbi igen,ha en bra dag! Anna

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....