12 juni 2010

Storm

Hej
Idag är d full storm och jag är så sur och irriterad på detta väder och på mig själv.
Fällde upp parasollet igår och självklart glömde jag fälla ner d så grannen ringde och väckte oss i morse och talade om att vårat parasoll inte såg så helt ut :(
Så de blev en sväng till Nisses för att köpa ett nytt, fan d andra köpte vi förra året *suck*
D blev ett likadant och som tur va hade dom 1 svart kvar.
Blev även nya solcells lampor och denna gång EJ i plast för d är bara skit. Har fått upp min tavla jag fick av mamma äntligen :) Regler som ska hållas hehe
Hittade nya zink krukor till köket på Nisses
Har fått ställa in blommorna intill väggen då dom nästan blåser sönder.
Denna kruka är häftig för den är avlång, fanns även krukor som såg ut som en mjölk tunna.
Nu är sonen här och ska hämta nått till crossen och straxt
drar vi ut till landet och fikar uttråkade som vi är. Ska även åka förbi min moster
och hämta ett antiskäll halsband och testa på gaphalsen My :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....