13 juni 2010

Fästingar

Hejsvejs
Någon som testat Shoo tag?
Såg d i tidningen idag, har aldrig sett d förr, men är sugen att testa då d inte är några gifter i d.
Har läst lite nu på nätet om d och dom som testat är positiva och djurmagazinet går ut med att man får tillbaka pengarna inom en månad om d inte funkar.
Nackdelen är att brickan ska sitta på hela tiden och jag har ju inte sånna halsband på hundarna, och vill helst inte ha halsband på dygnet runt då de blir en del tovor i pälsen då.
I går va vi iväg och lånade ett antiskall halsband till My, herre gud jag får ju aldrig testa om d funkar på henne då hon inte skäller nu haha, är inte d typiskt? :)
D värsta är att jag inte tror d funkar på henne eftersom hon skiter i de mesta :)
T är och fixar med bilen nu, hundarna sover och jag måste nog ha kaffe nu innan jag somnar :)
Ha en skön dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...