07 juni 2010

Trött och seg

Hej
I dag är jag verkligen trött och seg, tog väl ut mig för mycket igår :)
Här är i alla fall den jag fick med mig hem från Ewa i går, nu är de inoljad och ska bara torka.
Vet inte vad jag ska ha i den, funderar på om jag ska ha den inne och sätta ner mina gullrankor i den, har ju 2 stycken som hänger på väggen. Ja får se hur jag gör har inte bestämt än.
Nu börjar d ta fart med alla blommor ute, dom växer så d knakar :) Nu ska jag hänga tvätt och slita ur kuddarna i soffan och tvätta dom, och i kväll åker hundarna i badet då dom är såå skitiga :) Ha en skön dag

2 kommentarer:

  1. Godmorgon! snygg spaljé, har en liten som jag har en snabbväxande växt till, det ska komma blåa blommor men har inte sett till de ännu.
    Har en bara en liten balkong o mycketblommor :)
    Ha de bra! Anna

    SvaraRadera
  2. Va är de för snabbväxande du har då? Blir väl något sådant jag stoppar i där :)
    Jag har turen att ha en stor balkong med massor av blommor och träd. Älskar när man kan ha massor av växter där ute :)

    Ha en härlig dag

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....